Program lojalnościowy to narzędzie służące do nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z wybranymi wartościowymi klientami. Są tworzone po to, aby lepiej poznać oczekiwania i preferencje klientów. Z naszego punktu widzenia programy lojalnościowe to ogromne i jednocześnie nie doceniane przez firmy źródło danych o Klientach. Poprawnie agregowane i dobrze analizowane informacje pozwalają budować klarowny obraz grup klientów.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technik data mining (sieci neuronowe, modele ryzyka, analiza dyskryminacyjna, metody klasyfikacji) nasza firma skutecznie odnajduje ukryte powiązania w gąszczu danych i przekształca je w reguły decyzyjne. Pozwala to na stworzenie klasyfikacji wielocechowej Klientów a co za tym idzie daje możliwość skutecznej personalizacji oferty, materiałów reklamowych, personalizację kontaktu z indywidualnym Klientem.
Wiele firm inwestuje setki tysięcy złotych we wdrożenie systemów CRM nie potrafiąc jednocześnie wykorzystać ogromnych możliwości jakie mają dysponując bazami danych o Klientach. Dobrze opracowany model statystyczny (bazujący na zbiorach np. z programów lojalnościowych) pozwala na efektywne indywidualne targetowanie masy Klientów.
Nasza firma skutecznie realizuje cały proces budowy programów lojalnościowych:
projektowania akcji lojalnościowe
badanie rynku i opinii (ustalenie preferencji użytkowników)
oprogramowanie do rejestracji danych
materiały promocyjne
tworzenie serwisów www do obsługi programu
bieżąca obsługa i utrzymanie programu
data mining - zaawansowane modele, pozwalające m.in. na klasyfikację wielocechową Klientów, personalizację kontaktów z Klientem, tworzenie customer lifetime value.