Nasza oferta jest skierowana zarówno do klientów biznesowych (m.in. badania promujące leki) jak i indywidualnych (również studentów i naukowców) którzy w swojej pracy zetknęli się z metodami ilościowymi niezależnie od dziedziny jaką się zajmują (od Medycyny, Psychologii, Nauk Społecznych i Ekonomii po nauki techniczne). Zapewniamy fachową pomoc na każdym etapie analizy statystycznej, począwszy od przygotowania eksperymentu, sformułowania prawidłowych hipotez, wykorzystania odpowiednich testów statystycznych do wykonanie pełnej analizy statystycznej. Analizy w zależności od indywidualnych potrzeb klienta przygotowujemy w języku polskim lub angielskim.
Prowadzimy konsultacje i analizy z zakresu statystyki i analizy danych dla naukowców i badaczy realizujących różnorodne projekty badawcze o charakterze statystycznym.
Ustalanie hipotez i tworzenie bazy danych
Dobór próby, ustalenie liczebności próby reprezentatywnej
Dobór odpowiedniego modelu statystycznego (testu statystycznego)
Obliczenia statystyczne
Atrakcyjna wizualizacja danych (edytowalne wykresy, statystyki)
Wpisywanie danych (wprowadzanie danych) z postaci papierowej do elektronicznej
Formatowanie wyników
Opis wyników dostosowany do potrzeb konkretnego klienta.
Dziedziny specjalistyczne: Statystyka, Ekonometria, Medycyna, Psychometria, Demografia, Psychologia i Socjologia statystyczna, Statystyka Gospodarcza.
Wdrażamy zaawansowane rozwiązania analityczne dla potrzeb data mining.
W naszej ofercie znajdziecie Państwo również tworzenie dedykowanych baz danych. Kluczowym elementem każdego projektu związanego z data mining są dane. Poprawnie stworzona baza danych pozwala na gruntowną i rzetelną analizę i wykorzystanie modeli wielowymiarowych które pozwolą na lepsze poznanie Klientów i ich zachowań.
Oferujemy naszym Klientom oprogramowanie analityczne - rozwiązania dedykowane klasy data mining dla celów:
Optymalizacji działań sieci przedstawicieli
Modelowania migracji klientów
Realizujemy aplikacje i moduły analityczne dla business intelligence
Zarządzania ryzykiem kredytowym
Modeli sprzedażowych